[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4429: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression'
• مشاهده مبحث - ساخت ایمیل سازمانی

امروز 20 مرداد 1401, 08:29



جهت استفاده از تمامی امکانات سایت  باید وارد  و یا عضو شوید

خروج

ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است





ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 2 پست ] 
نويسنده پيغام
پستارسال شده در: 23 خرداد 1401, 10:18 
آفلاين
.
.
نماد کاربر

تاريخ عضويت: 2 خرداد 1401, 15:17
پست ها : 25
تشکر کرده: 0 تا این لحظه
تشکر شده: 0 تا این لحظه
ارتباطات تجاری
هر کسب و کاری از رسانه های ارتباطی متعددی استفاده می کند. ارتباط می تواند B2B - ارتباط با سایر مشاغل یا B2C - ارتباط با مشتریان / مشتریان باشد. برخی از ارتباطات یک به چند و برخی ارتباطات یک به یک هستند. کسب و کارها بر اساس نوع ارتباط و پیامی که باید منتقل شود، رسانه ارتباطی را انتخاب می کنند. اگرچه روش‌های ارتباطی متعددی وجود دارد، اما مطمئن‌ترین و مطمئن‌ترین منبع ارتباطی ایمیل است.

در دنیای ارتباطات تجاری، ایمیل ها اجتناب ناپذیر، قابل اعتماد و قانونی هستند. مهم است که ارتباطات مهم تجاری را فقط از طریق ایمیل ارسال کنید. این نه تنها یک مدرک معتبر برای ارتباط فراهم می کند، بلکه امنیت مورد نیاز و حفظ حریم خصوصی اطلاعات مهمی را که در حال تحویل است تضمین می کند.

همچنین ضروری است که چنین پیام‌های حیاتی تجاری با استفاده از یک آدرس ایمیل رسمی، متصل به دامنه شما، به جای آدرس‌های ایمیل رایج/عمومی ارسال شوند.

آدرس ایمیل رسمی به مشتری کمک می کند تا برند شما را بشناسد، به پیام اعتبار می بخشد و در رابطه اعتماد ایجاد می کند. از این رو برای ایجاد چنین برندسازی، هر کسب و کاری باید با دامنه ای مرتبط باشد که با برند شما مرتبط است.

https://mokhberan.ir/training-0-to-100-creating-corporate-email-with-cpanel-directadmin/
دامنه چیست؟
اگر می خواهید اینترنت یا حضور آنلاین برای کسب و کار خود فراهم کنید، اولین قدم این است که دامنه خود را دریافت کنید. یک نام دامنه معمولاً با ترکیب نام کسب و کار/سازمان شما با یک پسوند اینترنتی استاندارد به نام TLD (.com، .net، .info و غیره) تشکیل می‌شود. نام دامنه شبیه yourdomain.com یا yourbusiness.info است. یک دامنه به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد. هنگامی که دامنه ای را ثبت می کنید، ثبت کننده یک مدیر DNS ارائه می دهد که جزئیات مهم مانند آدرس IP وب سایت شما، سوابق MX برای تحویل ایمیل شما و غیره را در خود نگه می دارد.

در صورتی که صاحب دامنه نیستید، می توانید یک دامنه جدید از Zoho خریداری کنید.

وب سایت چیست؟
وب سایت مجموعه ای از صفحات اینترنتی است که اطلاعات یا جزئیاتی در مورد کسب و کار شما ارائه می دهد. شما از مدیر DNS خود برای نگاشت آدرس IP ارائه دهنده میزبانی وب خود به دامنه خود استفاده خواهید کرد. این تضمین می کند که هرگاه شخصی www.yourdomain.com را در مرورگر تایپ کند، صفحات صحیح از میزبان وب نمایش داده می شود و خوانندگان می توانند به اطلاعات مربوطه از وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.

آدرس ایمیل تجاری چیست؟
آدرس‌های ایمیل تجاری آنهایی هستند که از نام دامنه شرکت شما مانند patricia@yourcompany.com استفاده می‌کنند. از آنجایی که آنها با کسب و کار شما طنین انداز می شوند، مشتریان شما به راحتی می توانند شما را شناسایی کنند. بنابراین داشتن آدرس هایی از این دست به ایجاد هویت شما و افزایش اعتبار نزد مشتریان کمک می کند.

شما از مدیر DNS خود برای نقشه برداری دامنه خود با ارائه دهنده ایمیل خود، با استفاده از سوابق MX توصیه شده توسط ارائه دهنده ایمیل خود استفاده خواهید کرد.

چرا به یک آدرس ایمیل تجاری نیاز دارید؟
اگرچه دلیل اصلی داشتن یک آدرس ایمیل تجاری کمک به مشتریان شما برای شناسایی شما است، اما موارد دیگری نیز وجود دارند که می‌توان به این لیست اضافه کرد. آدرس ایمیل تجاری به شما کمک می کند:

حرفه ای بودن خود را فرافکنی کنید
داشتن آدرس ایمیلی که با برند شما مطابقت داشته باشد نشان می دهد که شما در مورد کسب و کار خود جدی و حرفه ای هستید. به این ترتیب، کسب و کار شما نیز توسط مشتریان شما جدی گرفته می شود، زیرا آنها به احتمال زیاد کسب و کاری را با آدرس ایمیل حرفه ای انتخاب می کنند و به آن اعتماد می کنند.

اصالت خود را نشان دهید و اعتماد مشتری را جلب کنید
وقتی شما یا کارمندانتان با استفاده از آدرسی که شامل نام کسب و کارتان است ایمیل می فرستید، مشتریان شما می توانند مطمئن شوند که ایمیل از یک منبع معتبر است. آنها حتی قبل از باز کردن محتوای شما شما را شناسایی می کنند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا اعتماد خود را به شما جلب کنند و به آنها اعتماد به نفس می‌دهد تا به ایمیل‌های شما پاسخ دهند یا با تیم پشتیبانی شما تماس بگیرند.

برند خود را تبلیغ کنید
با نام کسب و کار خود در آدرس ایمیل خود، با هر ایمیلی که ارسال می کنید، برند خود را تبلیغ می کنید. به این ترتیب مطمئناً برای مدت طولانی در حافظه آنها باقی خواهید ماند.

مقاوم باش
هنگامی که آدرس های ایمیل فردی و گروهی را با دامنه خود ایجاد می کنید، مطمئن می شوید که هر ایمیلی که منتشر می شود قالب استانداردی داشته باشد و در نتیجه یکپارچگی را حفظ کنید.

از ارسال هرزنامه دوری کنید
وقتی مشتریان شما را با نام تجاری خود می شناسند، کمتر احتمال دارد که شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند. اگر از حساب‌های ایمیل عمومی استفاده می‌کنید، ممکن است ایمیل‌های شما به رسمیت شناخته‌شده خود را دریافت نکنند و در نهایت هرزنامه شوند.

برای درک اینکه چرا کسب و کار شما به آدرس ایمیل مبتنی بر دامنه نیاز دارد و چگونه می تواند به شما کمک کند در ارتباطات خود حرفه ای تر باشید، این ویدیو را ببینید.


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي  
 
پستارسال شده در: 23 خرداد 1401, 10:52 
آفلاين
.
.
نماد کاربر

تاريخ عضويت: 2 خرداد 1401, 15:17
پست ها : 25
تشکر کرده: 0 تا این لحظه
تشکر شده: 0 تا این لحظه
بهترین روش ها هنگام ایجاد آدرس های ایمیل تجاری
هنگام ایجاد یک آدرس ایمیل تجاری، موارد کمی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

نام دامنه ای را پیدا کنید که بتواند به سرعت با کسب و کار شما مرتبط باشد و مشتریان به راحتی آن را شناسایی کنند.
داشتن یک قالب استاندارد از آدرس های ایمیل در سراسر سازمان شما مهم است. به عنوان مثال، می‌توانید یک آدرس ایمیل حرفه‌ای را به‌عنوان first-name.last-name@yourcompany.com به عنوان قالب استاندارد خود برای همه کارمندان انتخاب کنید.
آدرس‌های ایمیل گروهی مانند support@yourcompany.com را توسط بخش‌ها ایجاد کنید تا بتوانید همه ایمیل‌های بخش را از یک مکان مدیریت کنید.
با احراز هویت دامنه خود با تنظیمات SPF و DKIM، باید مطمئن شوید که آدرس ایمیل تجاری خود را در برابر فیشینگ و ارسال هرزنامه ایمن می کنید.
نحوه انتخاب بهترین ارائه دهنده خدمات ایمیل
هنگام انتخاب یک ارائه دهنده خدمات ایمیل، عوامل متعددی باید در نظر گرفته شوند. برخی از مهمترین عوامل عبارتند از:

راه اندازی آسان
اولین جنبه ای که باید در ارائه دهنده ایمیل به دنبال آن باشید این است که آیا مراحل ارائه شده برای راه اندازی دامنه شما با آنها ساده و بدون پیچیدگی است یا خیر. حتی در حالی که فرآیند ساده است، مراقب باشید که ارائه دهنده خدمات شما نمی خواهد مراحل احراز هویت لازم را نادیده بگیرید.

مهاجرت کارآمد
اطمینان حاصل کنید که ارائه‌دهنده خدماتی که انتخاب می‌کنید به شما امکان می‌دهد همه ایمیل‌ها، مخاطبین و سایر داده‌های خود را از ارائه‌دهنده قبلی خود با کارآمدی انتقال دهید. مهاجرت را نمی توان به هر قیمتی به خطر انداخت زیرا هیچ کدام از عهده از دست دادن داده ها بر نمی آیند.

امن و خصوصی
سرویسی را انتخاب کنید که به شما امنیت و حریم خصوصی داده ها را تضمین کند. باید چندین لایه احراز هویت برای حساب شما و رمزگذاری انتها به انتها برای پیام های شما وجود داشته باشد. اطلاعات شخصی که با این سرویس به اشتراک گذاشته اید نیز باید خصوصی نگه داشته شوند - رعایت حریم خصوصی باید در اولویت قرار گیرد.

دامنه سفارشی که با کسب و کار شما مطابقت دارد
دامنه ایمیل شما باید با کسب و کار شما مرتبط باشد، بنابراین مطمئن شوید که سرویس ایمیلی که انتخاب می کنید به شما امکان می دهد دامنه دلخواه خود را ارائه دهید و در صورت وجود به شما اجازه استفاده از آن را می دهد.

پانل کنترل قوی
ارائه‌دهنده خدماتی را انتخاب کنید که دارای یک کنترل پنل قدرتمند باشد، که به شما امکان می‌دهد کنترل تمام تنظیمات مربوط به دامنه خود را در دست بگیرید، کاربران و آدرس‌های گروه را مدیریت کنید، محدودیت‌ها و سیاست‌های هرزنامه را تنظیم کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. این سرویس همچنین باید درصد خوبی از آپتایم را به شما تضمین کند.

همکاری و سایر ابزارهای تجاری
بهترین کار این است که ارائه دهنده ابزارهایی برای همکاری تیم داخلی و ابزارهای داخلی مانند تقویم، یادداشت ها، مدیریت تماس و غیره داشته باشد.

ایجاد یک آدرس ایمیل تجاری با Zoho Mail
Zoho Mail یک پلت فرم امن، خصوصی و بدون تبلیغات برای میزبانی ایمیل دامنه سفارشی شما است و بهترین عوامل ذکر شده در بالا را در اختیار شما قرار می دهد. در اینجا نحوه ایجاد یک آدرس ایمیل تجاری رایگان آورده شده است.

ویژگی های برنامه رایگان Zoho Mail به شرح زیر است:

5 حساب کاربری
5 گیگابایت فضای ذخیره سازی/کاربر
پیوست های ایمیل تا 25 مگابایت
میزبانی ایمیل برای یک دامنه
احراز هویت دو عاملی
از صفحه قیمت گذاری Zoho Mail دیدن کنید و طرح قیمت گذاری مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر حساب کاربری با Zoho ندارید، می توانید از اینجا ثبت نام کنید. همچنین می توانید برای دریافت نمای کلی از مراحل به راهنمای استقرار ما مراجعه کنید.

اگر از قبل دامنه ای برای خود دارید:

پس از اینکه طرح خود را انتخاب کردید، از شما خواسته می شود تا حساب کاربری خود را راه اندازی کنید. ثبت نام با دامنه ای که قبلاً مالک آن هستم را انتخاب کنید.
دامنه خود را وارد کرده و روی Add کلیک کنید.
ایمیل دامنه

مشخصات ثبت نام را در صورت نیاز وارد کنید. روی ادامه کلیک کنید.
بررسی کنید که آیا تمام مشخصات شما به درستی وارد شده است و روی Sign Up کلیک کنید و اطلاعات خود را در فرم ثبت نام پر کنید.
هنگامی که دامنه خود را اضافه کردید، باید دامنه خود را تأیید کنید. سپس می توانید کاربران را اضافه کنید و برای آنها حساب ایمیل ایجاد کنید. رکوردهای MX را تنظیم کنید تا تمام ایمیل های شما به حساب Zoho Mail شما تحویل داده شود. ایمیل های خود را از طریق پروتکل های POP یا IMAP به Zoho Mail منتقل کنید. در نهایت تنظیمات SPF و DKIM را کامل کنید. جزئیات این تنظیمات را بخوانید.

اگر قبلاً در Zoho حسابی دارید، به Zoho Mail بروید و روی Enable Email Hosting از بالای صفحه خود کلیک کنید و مراحل بالا را برای تنظیم دامنه خود دنبال کنید.


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي  
 
نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  
ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 2 پست ] 

ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان


شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما مي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد

جستجو براي:
انتقال به:  
cron
قدرت گرفته توسط phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB Persian | پشتیبانی phpBB فارسی توسط Maghsad