[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4429: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression'
• مشاهده مبحث - شش ویژگی که طراحی ما را به یک ویلای لوکس تبدیل می کند.

امروز 14 آذر 1401, 16:13



جهت استفاده از تمامی امکانات سایت  باید وارد  و یا عضو شوید

خروج

ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است





ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 3 پست ] 
نويسنده پيغام
پستارسال شده در: 31 مرداد 1401, 16:01 
آفلاين
.
.
نماد کاربر

تاريخ عضويت: 31 مرداد 1401, 15:53
پست ها : 1
تشکر کرده: 0 تا این لحظه
تشکر شده: 0 تا این لحظه
در زمانی که برای بسیاری از افراد لوکس دسترسی به طراحی ویلا در شیراز است که مالک آن هستند، برخی افراد ممتاز می‌توانند خانه‌های گران قیمت را پیدا کرده و بخرند. اما برای داشتن این واجد چه ویژگی هایی باید جمع آوری کنند؟


گروچو مارکس بزرگ می گوید: "خوشبختی از چیزهای کوچک ساخته می شود:طراحی ویلا در شیراز یک قایق تفریحی کوچک، یک عمارت کوچک، یک ثروت کوچک ...". جدا از شوخی، ویلاهایی با 15 اتاق و هزاران متر مربع یا با قیمت گزاف را لزوماً لوکس نمی دانیم.


برای Pacheco & Asociados Architects ما یک ویلای لوکس را توصیف می کنیم که تمام نیازهای مشتریان ما را برآورده می کند.طراحی ویلا در شیراز بدیهی است که از سطح معینی از زندگی، این نیازها ممکن است مشابه باشند، اما لزومی ندارد که منطبق باشند. علاوه بر این، تجمل برای همه یکسان نیست، اما زمانی که خانه تمام نیازها و انتظاراتی را که هر یک از مشتریان ما دارند را پوشش می دهد، احساس تجمل می کنیم.


لوکس بودن نه تنها به قیمت مرتبط است،طراحی ویلا در شیراز بلکه به عناصری مرتبط است که آن ملک را در مقایسه با اکثریت قریب به اتفاق سهام مسکن در همان منطقه منحصر به فرد می کند.


یک خانه لوکس با عواملی مشخص می شود که آن را خاص می کند. موقعیت مکانی عالی،طراحی ویلا در شیراز مناظر خوب، نور، طراحی عالی، انتخاب خوب مبلمان، عناصر معماری، امنیت، عناصر راحتی مانند استخر شنا و طراحی منظره نرم خوب.


تحولی هم داشته است. مفهوم تجمل از چیزی که بیش از حد گران و منحصر به فرد برای میلیونرها تلقی می شود به یک انتظار ملموس تر تبدیل شده است. طراحی ویلا در شیراز تجملاتی که قبلاً برای ما غیرقابل دسترس به نظر می رسید، اکنون آنها را چیزی استانداردتر می بینیم زیرا می تواند یک شهرسازی خوب با سالن بدنسازی، جکوزی و غیره باشد.


به همین دلیل، ما معتقدیم که خودنمایی جای خود را به معماری با خطوط مینیمالیستی مانند طراحی ما داده است.طراحی ویلا در شیراز ما معتقدیم که لوکس واقعی در طراحی ویلا را می توان به عنوان عناصر طراحی و انتخاب متریال خوب که یک خانه واقعی را برای صاحب خانه می سازد تعریف کرد.


ما به نوبه خود دفاع می کنیم که اصطلاح "ویلاهای لوکس" در سال های اخیر به قدری گسترش یافته است که معنای آن ماهیت اصلی و انحصاری خود را از دست داده است طراحی ویلا در شیراز تا جای خود را به مفاهیمی بدهد که اسراف و زیاده روی اغلب در کانون توجه قرار می گیرند.


این انحراف ما را بر آن داشت تا یک روش کوتاه با الزامات ضروری که یک خانه باید داشته باشد طراحی ویلا در شیراز تا منحصر به فرد یا سطح بالا در نظر گرفته شود، ایجاد کنیم.




یک مکان ممتاز

اولین چیزی که یک خانه لوکس باید داشته باشد داشتن یک موقعیت ممتاز است،طراحی ویلا در شیراز این برای ما شاید یکی از الزامات اصلی باشد. برای برخی ممکن است در وسط شهر و برای برخی دیگر در مکانی دورافتاده در وسط حومه شهر باشد.


موقعیت مکانی ضروری است، زیرا، حتی اگر سرمایه‌گذاری کلانی برای اصلاح ملکی با متریال باکیفیت انجام شود،طراحی ویلا در شیراز اگر در محله‌ای لوکس قرار نگیرد، هرگز خانه‌ای گران‌قیمت محسوب نمی‌شود.


موقعیت مکانی مهم ترین عاملی است که یک خانه لوکس را تعریف می کند.طراحی ویلا در شیراز این نوع املاک را می توان در ممتازترین مناطق هم در مراکز شهر و هم در منحصر به فردترین شهرها که دارای امنیت 24 ساعته هستند طراحی کرد.


مصالح ساختمانی با کیفیت بالا.

یکی دیگر از مهم ترین جنبه ها، پرداخت های ملک، استفاده از چوب های منتخب، سرامیک و مرمر مرغوب،طراحی ویلا در شیراز سرویس های بهداشتی و آشپزخانه های طراحی شده، لوازم و تکنولوژی پیشرفته برای راحتی و مجهز کردن خانه به کلیه خدمات است. اما متریال های گران قیمت به خودی خود یک طراحی عالی ایجاد نمی کنند، بلکه انتخاب و ترکیب همه مواد، دقتی که مواد با آن ترکیب شده اند تا به محیطی بدیع، دلپذیر، آرام و چشمگیر دست پیدا کنند.


یک ملک لوکس باید با مواد و مصالح با کیفیت بالا ساخته شود طراحی ویلا در شیراز تا خانه را به اقامتگاهی منحصر به فرد و راحت تبدیل کند که با تمام خدمات مجهز باشد.


از این نظر، سلیقه ها بسته به نوع مشتری متفاوت است، زیرا مشتریان روسی یا چینی به دنبال چیزی مشابه مشتریان اروپای مرکزی یا آمریکایی نیستند.طراحی ویلا در شیراز این ارتباط نزدیک با فرهنگ خریدار دارد، به عنوان مثال، طلا و سنگ مرمر بیشتر مورد علاقه خریداران روسی، چینی و خاورمیانه است، در حالی که سقف های بلند با سقف صندوق دار و موزاییک بیشتر مورد توجه مشتریان اروپای مرکزی است.




حریم خصوصی.

این یکی از ویژگی هایی است که بیشتر مورد تقاضای خریداران است. طراحی ویلا در شیراز یک خانه در یک منطقه مسکونی، احاطه شده توسط خانه های دیگر، باید برخی از ویژگی هایی را داشته باشد که حریم خصوصی مالکان را با توجه به همسایگان خود فراهم می کند.


اگر یک آپارتمان سطح بالا در قلب شهر واقع شده است،طراحی ویلا در شیراز باید این نیاز را نیز با داشتن دسترسی مستقل به خانه از بقیه مستاجران ساختمان برآورده کند.


خدمات موجود

چه خانه ای واقع در یک منطقه مسکونی باشد و چه در مورد آپارتمان صحبت می کنیم،طراحی ویلا در شیراز هر دو باید از نظر خدمات دارای ویژگی های انحصاری باشند. در مورد آپارتمان ها، دربان 24 ساعته ضروری است. سایر خدمات اضافی معمولاً عبارتند از یک سالن ورزشی خصوصی، استخر شنا، فضاهای مشترک بزرگ ... در مورد منازل در محله های مسکونی، آنها باید یک ارزش افزوده برای جامعه محله باشند. به نوبه خود، ما از اصطلاح "ویلاهای لوکس" دفاع می کنیم. «در سال‌های اخیر چنان گسترش یافته است که معنای آن ماهیت اصلی و انحصاری خود را از دست داده است و جای خود را به مفاهیمی می‌دهد که اسراف و زیاده‌روی اغلب در کانون توجه قرار می‌گیرد.


این انحراف ما را بر آن داشت تا یک روش کوتاه با الزامات ضروری که یک خانه باید داشته باشد طراحی ویلا در شیراز تا منحصر به فرد یا سطح بالا در نظر گرفته شود، ایجاد کنیم.


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي  
 
پستارسال شده در: 5 شهریور 1401, 12:31 
آفلاين
.
.
نماد کاربر

تاريخ عضويت: 5 شهریور 1401, 12:27
پست ها : 1
تشکر کرده: 0 تا این لحظه
تشکر شده: 0 تا این لحظه
شرکت پترو فولاد فیدار با بیش از 20 سال سابقه فروشگاهی با عنوان تاپ متال در تهیه وتامین انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی و آلیاژی فعالیت خود را آغاز کرد و از سال 1392 این مجموعه فعالیت خود را با عنوان شرکت پترو فولاد فیدار ادامه داد. این شرکت تاکنون با بسیاری از شرکتهای دولتی و خصوصی همکاری داشته است. دیدگاه توسعه محور در ارتباط با ارتقای فرهنگ تولید و نگهداری نیروی انسانی ، پیشرو بودن در نوآوری و تمایز در ارائه خدمات به کار فرمایان یک اصل حرفه ای بوده و به عنوان فلسفه وجودی شرکت دنبال میشود. همچنین شرکت دارای گواهی ارزش افزوده میباشد و فروش تمامی محصولات خود را با ارائه فاکتور رسمی انجام میدهد.
https://www.fooladfidar.com/


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي  
 
پستارسال شده در: 5 شهریور 1401, 15:01 
آفلاين
.
.
نماد کاربر

تاريخ عضويت: 2 خرداد 1401, 15:17
پست ها : 35
تشکر کرده: 0 تا این لحظه
تشکر شده: 0 تا این لحظه
این روزها از سازمان ها انتظار می رود که انواع محتوا را ایجاد کنند:

ایمیل ها
وبلاگ ها
فیلم های
اینفوگرافیک
ارائه ها
پادکست ها
پست های رسانه های اجتماعی
مسئله این نیست که یک راه حل درست باشد و دیگری اشتباه. اما وقتی در نظر می گیرید که چه نوع محتوایی ایجاد کنید، ویدیو باید در بالای لیست شما باشد.

با توجه به تقاضای متریک، با مشارکت Vidyard، 83٪ از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفتند که اهمیت ویدیو در حال افزایش است.

و این فقط برای بازاریابان صدق نمی کند.

یک ویدیو برای استفاده در هر زمان که مراحل زیادی وجود دارد، یا فرآیند شامل حرکت است، ایده آل است. به همین دلیل ویدیو به ابزاری کلیدی برای بازاریابی، فروش، آموزش و تیم‌های پشتیبانی تبدیل شده است.

امروز دقیقاً یاد خواهید گرفت که چرا ویدیو مهمترین نوع محتوایی است که می توانید امسال ایجاد کنید (و چه ویدیوهایی را می توانید از امروز شروع کنید).

چرا ویدیو مهم است
اگر هنوز نمی‌دانید که آیا ویدیو ارزش این زحمت را دارد یا خیر، امیدوارم بتوانیم شما را متقاعد کنیم که شروع کنید.

اول، درک کنید که ویدئو تقاضای مصرف کنندگان است. محتوای آموزشی و آموزشی به تنهایی بیش از یک میلیارد بازدید در روز در YouTube ایجاد می کند.

طبق بررسی وضعیت بازاریابی ویدئویی Wyzowl، 68٪ از مردم می گویند که مایلند با تماشای یک ویدیوی کوتاه در مورد یک محصول یا خدمات جدید بیاموزند.


این یک فرصت بزرگ برای شما برای ایجاد محتوای ارزشمند پیرامون آنچه مردم در جستجوی آن هستند.

تحقیقات Wyzowl نشان می‌دهد که ویدیو بسیار مطلوب‌تر از مقالات مبتنی بر متن (15٪)، اینفوگرافیک (4٪) ارائه (4٪) کتاب‌های الکترونیکی یا کتاب‌های راهنما (3٪) برای اطلاعات یادگیری است.


اما چرا دقیقاً ویدیوها در مقایسه با بقیه گزینه ها محبوب تر می شوند؟

بیشتر از چهار E از ویدیو نگاه نکنید:

چهار E محتوای ویدیویی عالی
برای اینکه دید بهتری از ویدیو و چشم‌انداز کسب‌وکار داشته باشیم، اخیراً با تایلر لسارد، معاون بازاریابی ویدیارد گفت‌وگو کردیم و او آنچه را که احساس می‌کند ویدیو را بسیار مؤثرتر از سایر رسانه‌های محتوا می‌کند، با ما در میان گذاشت.

تایلر هنگام مقایسه ویدیو با انواع دیگر محتوا، می‌گوید چهار کیفیت وجود دارد، چهار E's ویدیو همانطور که او آنها را می‌گوید، این ویدیو باید در بین انتخاب‌های مختلف برجسته شود.

و ویدیوهایی که این ویژگی ها را دارند به ویژه در یک محیط تجاری قدرتمند هستند.

پس چرا ویدیو؟ زیرا ویدیوهای خوب عبارتند از:

ادامه مطلب


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي  
 
نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  
ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 3 پست ] 

ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 11 مهمان


شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما مي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد

جستجو براي:
انتقال به:  
cron
قدرت گرفته توسط phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB Persian | پشتیبانی phpBB فارسی توسط Maghsad